Mammaledig - hur svårt kan det vara?

Ja, så tänker jag just nu. Jag har verkligen jättemycket planer och tankar fö hur mina dagar ska se ut. Jag kan INTE just nu förstå hur mycket det kan vara att göra. Jag har svårt att se att jag inte skulle kunna få någon timma till mig själv då lillen sover.
 
Allt detta kommer jag förmodligen få "äta upp". ;)
 
Just nu börjar jag känna att jag och magen "hänger ihop" igen. Ett tag kändes det som att bebisen inte var en del av mig. Men nu börjar den kännas smidigare igen. Konstigt. Men väldigt skönt. Ett tag blev jag lite rädd att det skulle bli värre och värre. Nu kanske kroppen har vant sig lite och speciellt mitt skinn. Trodde ett tag att jag skulle spricka...
 
Förresten, vart brukar ni shoppa era babyprodukter? Igår upptäckte jag Babyland, mycket bra saker där!
Hittade söta dekaler som man kan använda för att inte behöva tapetsera. Väldigt smart tycker jag! Speciellt om man är lite ombytlig som mig ;)
Allmänt | gravid, mammaliv | |
Upp