Inte långt kvar...

Nu är det verkligen inte lång tid kvar tills jag går hem på mammaledighet. Som alltid när man ska på semester eller vara ledig orkar man ju inte jobba en enda dag till. Jag räknar verkligen ner. Vissa saker är tråkiga att inte få vara med på längre fram och jobba fram, men vissa saker är otroligt sköna att slippa. Speciellt de problem jag ser komma... 
 
Jag behöver verkligen göra något helt annat ett tag för att vara inspirerad nog att komma tillbaks till arbetslivet. 
 
Jag ser även fram emot att efter sommaren kunna bejaka mina intressen lite mer, som att skapa bilder, illustrationer med mera. Men, kanske hinner jag inte med det? Dock bör jag kunna hinna det på kvällarna när min sambo är hemma. Så länge jag inte måste hinna med något speciellt, bör jag kunna hinna med något - dock att det tar längre tid.
 
Jag ser fram emot tiden under mammaledigheten och även tiden efter, vad den kommer att erbjuda mig! Hoppas på många nya spännande möjligheter som jag kan ta vara på. Blir spännande att detta år möta mycket nya människor.
 
 
Allmänt | gravid, mammaledig | |
Upp