Skötväska storksak

Har ni som väntar barn blivit besatta av en viss produkt ni bara måste ha?
Just nu är min jakt på den perfekt skötväskan stor. Även Babynest äter upp mina tankar.
 
Egentligen kan dessa produkter vara helt onödiga att införskaffa sig... då man redan har 1000 väskor och kan lösa ett babynest-substitut ganska så enkelt. Så mina tankar pendlar mellan "jag måste ha!" till att "jag tar något jag redan har..."
 
Dock vill jag att den första tiden SKA kännas mysig och att jag trivs med alla grejer. Men kanske blir det mindre viktigt när bebisen har kommit? Att köpa den skötväska jag vill ha och det babynest jag vill ha kostar över 3000kr sammanlagt! Helt sjukt ju, OM jag inte behöver detta. Men, det jag tänker på är att väskan faktsikt går att använda till annat också. Så den blir användbar på många olika områden. Kanske som träningsväska?
 
Nämnde jag att det ingår flaskvärmare + skötbädd? ;) Den finns i skinn och nylon. Kan inte slita mina tankar från den i skinn, men nylon känns lite mer praktisk och skönt att slippa vara rädd om den.
 
 
 
 
Allmänt | gravid, skötväska, storksak bugaboo | |
Upp